donderdag 2 maart 2017

Zonnestraaltje 1 maart

Het is een tijdje geleden dat ik nog op mijn blog heb geschreven, maar hier ben ik weer!
Vorig jaar heb ik in de maand maart mezelf de opdracht gegeven elke dag een goede daad te verrichten. Dit jaar wil ik mezelf uitdagen terug hetzelfde te doen.

Ik ben er dus meteen ingevlogen. Sinds een tijdje heb ik contact met een vrouw in de gevangenis. Ik breng ze af en toe een bezoekje en schrijf geregeld eens een kaartje naar haar. Niet lang geleden was het proces van deze vrouw. Ik had mezelf voorgenomen haar nog een kaartje op voorhand te sturen om haar succes te wensen. Met schaamte moet ik toegeven dat ik hier niet toe ben gekomen. Ik kan de tijd helaas niet meer terug draaien, maar beter laat dan nooit: ik heb haar vandaag toch nog een kaartje geschreven. Ik denk dat het even belangrijk is dat ze weet dat ze er toch niet alleen voor staat, nu ze haar straf gehoord heeft. Ik stopte er ook nog een postzegel bij, zodat ze me terug kan schrijven.


Hopelijk lezen jullie terug mijn blogje. En indien je zelf ideeën hebt om een goede daad te doen, laat het me weten. Anders zullen jullie terug veel dezelfde dingen lezen als vorig jaar (dat is natuurlijk ook niet erg).

Groetjes van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten