donderdag 2 maart 2017

Zonnestraaltje 2 maart

Vandaag heb ik net als vorig jaar mee gedaan met de schrijfactie van Amnesty International. Ik heb me vorig jaar ingeschreven voor maandelijks een nieuwsbrief te krijgen om mee te doen met hun schrijfacties. Ik ga eerlijk zijn dat dit me niet echt goed gelukt is. Ik heb er de tijd niet voor genomen om maandelijks enkele brieven te schrijven. Daarom is het toch belangrijk om af en toe eens bewust bezig te zijn met die goede daden. Want vaak zeggen we (of ik tenminste, want ik spreek voor mezelf) "dat ga ik meer doen" als het gaat over dergelijke zaken. Maar in de drukte van het leven vergeten we dit dan toch.

Maar vandaag schreef ik 7 brieven en tekende ik 15 petities. Beter iets dan niets, denk ik dan maar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten