maandag 14 september 2015

Spiegelbeeld

Ik kijk in de spiegel
Ik vang mijn eigen blik
Maar snel sla ik mijn ogen neer
Ze vullen zich met tranen
Net zoals mijn hart zich vult met schaamte

Waardeloos en vol zonde
Ik ben niets meer dan een hoopje wanhoop
Nutteloos en verslagen
Doelloos strompel ik door het leven
Geen hoop in de toekomst
Geen hoop in mezelf
Op weg naar de eeuwige eenzaamheid

Maar mijn spiegelbeeld verandert
Jezus’ ogen vangen mijn blik
Volmaakt, geheiligd, rechtvaardig
Een prachtig meesterwerk ontstaat
Dit ben ik
Dit is Jezus
Jezus in mij

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! We hebben zo een prachtige identiteit in Christus! Ik blijf er verwonderd over! Niets wat we ook doen, denken of voelen, verandert daar iets aan. Allemaal dankzij Jezus!

      Verwijderen