dinsdag 1 maart 2016

Elke dag een zonnestraaltje

We zijn een nieuwe maand, na een extra-lange februari te hebben gekregen. Ik heb mezelf voor een uitdaging gesteld voor in maart. *Trommelgeroffel...* In maart wil ik elke dag een goede daad doen, of zoals ze het Engels zo mooi zeggen: ik wil elke dag een "random act of kindness" doen. Elke dag wil ik voor iemand anders de zon een beetje laten stralen. Ik volg nu al een lange tijd een prachtige blog van een prachtige Nederlandse meid, Naomi. Zij heeft gedurende een jaar elke dag zo'n goede daad gedaan, chapeau hoor!

Dus wat zij in een jaar heeft gedaan (en ze is nog bezig hoor!), wil ik graag eens een maandje proberen. Niets vergeleken wat Naomi doet, maar iets is beter dan niets, denk ik dan maar. Ik zal proberen elke avond een kleine update te plaatsen op deze blog, zodat jullie kunnen zien wat ik weer allemaal heb uitgespookt.

En voor ik het vergeet: vandaag is het complimentjesdag! Dus lieve lezers van deze blog, jullie zijn allemaal één voor één prachtige mensen! Allemaal unieke, geliefde meesterwerken!


3 opmerkingen:

  1. Mooi initiatief!
    En mijn complimentje van vandaag: Ook al ken ik je niet persoonlijk, denk ik toch dat je een hele positieve jongedame bent! Je straalt vrolijkheid uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat lief! Dat geld ook voor jou! We zullen elkaar in persoon eens moeten ontmoeten :D Ik passeer Zaventem geregeld eens :)

      Verwijderen
  2. Lieve Magali,
    ik zie allemaal mooie dingen hier op jouw blog en had het al eerder gezegd maar het is nog steeds zo: Ik vind dat je echt goed bezig bent en blijf graag lezen wat je allemaal voor fantastische dingen doet deze maand!

    Bedankt voor je lieve compliment! Bij deze wil ik jou ook nog even een complimentje toewerpen: Je bent een absolute, wereld-verbeterende superheld! ;)

    Lieve groetjes, Naomi (van WantWaaromNiet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen