zondag 6 maart 2016

Zonnestraaltje 5 maart

Wie mijn blogberichtje van gisteren heeft gelezen, heb ik gisteren enkele boekenleggers gekocht bij een meisje die ook naar Afrika gaat. Vandaag heb ik er twee weggegeven aan de twee belangrijkste vrouwen in mijn leven. Mijn mama en mijn dochter, om heb te laten weten hoeveel zij voor mij betekenen. Missie geslaagd, want ze waren beide heel blij.





s' Avonds zijn we dan met vier gaan quizzen ten voordele van de school van Amana. Één probleem: mijn algemene kennis trekt op niets! Ons doel was om niet als laatste te eindigen en dat is gelukt, we waren 3e laatste :-D. Er was ook een tombola, waar we natuurlijk aan mee hebben gedaan. Alle deelnemers kregen ook een zak met leuke hebbedingetjes. Alleen gebeurt het vaak dat die leuke hebbedingetjes ergens in huis verloren geraakt. Dus heb ik besloten om de dingen die ik toch niet zal gebruiken, zal geven aan de Klaver, omdat zij ook vaak tombolaprijzen nodig hebben.

1 opmerking: