vrijdag 18 maart 2016

Zonnestraaltjes 17 en 18 maart

Wat vliegt de tijd! Er zijn alweer twee dagen gepasseerd. Ik wil jullie graag op de hoogte stellen wat mijn "goede daden" van de voorbije dagen waren.

Gisteren ben ik bloed gaan geven. Wist je dat 1 op de 4 mensen ooit in hun leven bloed nodig hebben? Helaas zijn er niet zoveel mensen die bloed geven. Dus... ben je gezond, ga bloed geven! Je kan er mensenlevens mee redden! Wist ej trouwens dat bloed geven ook gezond is voor je gezondheid? En je verliest per bloedgift blijkbaar nog eens 650 calorieën! Als dat niet ideaal is! En daarnaast is het ook leuk dat je per keer dat je bloed gaat geven een danku-bonnetje krijgt. En deze kan je omruilen voor een cinematicket of andere leuke dingen! Doen dus!

Vandaag is het 'week van de zorg' in Beernem. Dan doen ze in het cultuurcentrum van alle soorten workshops en mogen verschillende zorginstanties zich bekend maken. Een hele organisatie waar ze zeker enkele helpende handen konden gebruiken. Dus ik heb me kandidaat gesteld om te helpen met alles klaar te zetten. Dat heb ik dus deze ochtend gedaan. En als dit berichtje klaar is, ga ik er nog eens naar toe.

Vanavond is het MONO, dat is de christelijke jeugdgroep van Brugge en omstreden, waar ik zelf lid bij ben en waar ik soms help. Thomas gaat ons training rolstoelhockey geven en ondertussen help ik een beetje met het vervoer.

Dat was het weer voor vandaag en gisteren. Bedankt voor het lezen en laat gerust weten wat jullie goede daden waren! Ben super benieuwd!

1 opmerking:

  1. Bedankt alvast voor je hulp van deze avond bij Mono. Je bent zelf een zonnestraaltje. x

    BeantwoordenVerwijderen