vrijdag 4 maart 2016

Zonnestraaltjes op 3 maart

Er is terug een dagje gepasseerd en hier is een kort verslagje over mijn goede-daden-uitdaging.

Ik hoorde laatst dat een persoon die ik ken door een moeilijke periode gaat. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik van kaartje hou. Maar ik maak er meer dan dat ik er zelf schrijf. Maar vandaag heb ik toch mijn pen even bovengehaald om een bemoedigend woord naar mijn vriendin te sturen.




Mijn liefste broer was ook jarig. Ook voor hem heb ik een kaartje bovengehaald. Maar natuurlijk ben ik het vergeten in de brievenbus te stoppen. Typisch mij :p Maar hij mag dus nog een kaartje verwachten.

Naar wie stuur jij vandaag een kaartje? Het is zo'n simpel gebaar, maar iedereen wordt er blijer van! Doen dus!


3 opmerkingen:

  1. Ja! Ik ben elke keer verbaasd, hoe blij mensen met een kaartje zijn! Moeten we veel vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa :D ik hou van kaartjes! Het kan zoveel betekenen voor iemand dat jij de tijd hebt genomen om te laten weten dat je aan hem/haar denkt, ontzettend mooie tekst ook!

    BeantwoordenVerwijderen