zondag 6 maart 2016

Zonnestraaltjes 6 maart

Vandaag was het turnfeest van Amana. Dit is een hele festiviteit en alle groepen van de turnschool tonen dan hun mooiste kunstjes. Ze doen dit natuurlijk om wat geld op te halen voor hun werking. Dus daar naar toe gaan is op zich al een goede daad, maar natuurlijk willen we ook gewoon onze dochter steunen in haar sport en haar zien optreden.

Maar je moet altijd het nuttige aan het aangename koppelen. Wie mijn blog de laatste dagen wat gevolgd heeft, weet dat ik buddy ben. Dus als buddy is het mijn taak om mijn deelnemer Hector wat uit zijn sociaal isolement te halen. Dus heb ik hem meegevraagd om mee te gaan kijken en supporteren voor onze kleine meid.

Na het turnfeest zijn we ook nog iets gaan eten en iedereen was terug supergelukkig op het einde van de dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten